• Euskal Itsas Museoa ontzi historikoei buruzko Jardunaldi Teknikoan

Euskal Itsas Museoa ontzi historikoei buruzko Jardunaldi Teknikoan

Euskal Itsas Museoa

jornada buques historicos - EIM

Ekainaren 18an, asteartean, arratsaldeko 18:00etan, Museoko Zuzendaria Xabier Alberdik parte hartuko du Getxoko RCMA-RSC-ean ospatuko den “Ontzi Historikoak” Ekitaldi Teknikoan.

Jardunaldia, Itsasontzi eta Ozeanoko Ingeniarien Elkargo Ofizialak Euskal Autonomia Erkidegoan duen Euskal Herriko Lurralde Ordezkaritzak antolatu du, eta bertan parte hartuko dute:

• José Miguel Manaute jauna, Castellón-eko Itsas Kapitaina eta gai honi buruzko regalmendu berria eratzen hari dena
  • Xabier Alberdi jauna, Euskal Itsas Museoko zuzendaria eta Albaola-Euskal Itsas Faktoriaren Ikerketa Sailaren zuzendaria.
  • Jon Ruigomez jauna, Bilboko Itsasadarra Itsas Museoko zuzendaria.

Ekitaldia interesa duten pertsona guztiei irekia dago. Asistentzia posta elektronikoaren bidez baiezta daiteke: aine@ingenierosnavales.com