• Untzi Museoa Zaharrean eta Centro Erdi elkarteen egutegian

Untzi Museoa Zaharrean eta Centro Erdi elkarteen egutegian

Untzi Museoa

UM-Zaharrean

Museoak duen posta-txartelen bildumako irudiek ilustratzen dute Zaharrean eta Centro Erdi Donostiako Alde Zaharreko eta Erdiguneko Merkatarien elkarteek argitaratu duten 2019ko egutegia.

2019ko egutegiak Donostiako portua du xede nagusia, eta antzinako argazkiak biltzen ditu, gaur egun oso aldatuta ikusten dugun ingurua erakusten digutenak. Museoak utzitako irudiekin batera, Kutxatekatik datozen batzuk ere erreproduzitzen diran.

Museotik, egitasmo honetan partehartzeko gonbitea eskertu nahi diegu  Zaharrean eta Centro Erdi elkartei. Berehala erantzun genion luzatu ziguten irudien eskaerari. Gordailuan gordetzen den gure bilduma osatzen duten funtsen zati bat zabaltzeko eta hiritarrei ezagutzera emateko aukera ona baita.