• Untzi Museoko kanpaiak itsas ondareagatik joko du

2018-07-25

Untzi Museoko kanpaiak itsas ondareagatik joko du

Untzi Museoa

Kanpaia UM

Untzi Museoan “ITSASOKO OHARRAK egitasmoaren aurkezpena izan da, Donostiako eta Gipuzkoako itsas historian esanguratsuak diren hainbat data errekuperatzeko kanpai hotsen bidez Museoko kanpaia balioan jartzeko egitasmoa.

Aurkezpenean egon dira: Miren Garmendia, Gipuzkoako Arrantzaleen Kofradien Elkarteko idazkaria, Xabier Alberdi Lonbide, Untzi Museoko Zuzendari Zientifikoa, eta Raul Perez Iratxeta, Untzi Museoko Zuzendari Orokorra. Donostiako Arrantzaleen Kofradiako Jokin Guilisagasti eta Borja Isturiz ere bertan izan dira.

Kanpai-hotsen programazioa uztailaren 25ean, Santiago Egunean hasi da, Donostiako Santiago de Podavines Kofradiaren zaindaria. Kofradia honek arrantzan, portuetan zamaketa lanak edota garraio lanak,edota ontzioletan peoi moduan lan egiten zuten laborari eta jornalariak (podavín/mahasti-inausle) biltzen zituen. Bere ordenantzak 1509an idatzi ziren. Hondarribian ere Arrantzaleen Kofradiak ospatzen du Santiago Eguna, “Kutxa entrega” izeneko ekitaldiarekin.