2016-03-22

Aste Santurako planik ez? Zatoz Arantzazura!

Aste Santuan ez zoaz kanpora? Ez zaitez etxean geratu, hemen ere gozatu dezakezu! Zatoz Arantzazura eta ezagutu inguru hauek Arantzazu Parketxeko gidarekin. Ez daukazu zertan mendizalea izan; izan ere, ibilbide irisgarria edonork egin dezake, baita gurpildun aulkian ere!

froga

Erraza izanagatik, ez da gauza gutxi ikusten. Alderantziz, Aizkorri-Aratz Natura Parkeko Andarto eta Orkatzategi gailurrak, Artiako basoak, Elgeako mendizerra eta Anboto gailurra ikus ditzakezu bertatik.

Ibilbidea Arantzazu Parketxean hasiko da 12:00tan, ordu bete inguru iraungo du eta2euroko prezioa izango du helduentzat eta 1,5 haurrentzat (6-12 urte bitartean). Aurrez IZENA EMATEA gomendatzen da.

Martxoaren 28rako, berriz, HAURRENTZAKO TAILER bat prestatu dugu, Uraren zikloareningurukoa izango dena. Bi ordu iraungo ditu (10:30-12:30) eta prezioa 2eurokoa izango da. Egun hontan, beraz, ez da ibilbide gidaturik egongo ibilbide irisgarrian zehar, eta Parketxea itxita egongo da 2 ordu horietan.

Itzuli

HARREMANAK